Entries Profile. Tagboard Friends Credits

Beraya
Friday 16 August 2013 | 10:06:00 pm | 0 comments

assalammualaikum...

dh lame sgt x update blog ney... sekarang ney pon dah raya yg ke-10.. cepatnye mase berlalu kan... papepon.. masih boleh ag kn nk ucapkan selamat hari raya.. so dikesempatan ini, saya norfarahin binti torman ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin, buat semua yang mengenali diri ini.

so far, raya kali ini sangat bermakna buat aku.. macam biasa, tapi rasa sangat happy sangat this raya. semua family balik raya, walaupon mereka semua balik raya ke dua.. so, tu xda malasah kan.. hehehe...
di pagi raya tu, hanya aku , mak and kakak ipar bertiga menyiapkan perciapan raya.. banyak jugak kerjanya sebenarnya..hahaha... dan pagi raya tu, aku hanya tercongok depan tv sambil online... xda sape dtg... just mkn kueh raya sendirian.. n then pastu ad baraan...

pada belah petang pulak.. my sweetheart dtg umah.. Borak2.. Makan2.. Lbh krang 30 minit .. Die blik.. Cdangannye nk beraya sesame .. Nk p rumah die n nadia. Tp that time nk kuar jer.. Sedara aku plak dtang .. Bukan sebuah tapi due bijik .. Terus mak aku x bg kuar.. N kene layan tetamu . N terpaksalah tunggu sampai semua blik. Pastu ujan berhenti.. Tunggu punya tunggu.. X berhenti jgk.. Last2.. Dlm pkul 5.30.. Aku gerak jugak ke rumah die .. Tapi that time mak die tido.. Penat sgt.. So xdpt la jmpe die..

Raya ke-2
Ary ney raya ke-2 .. Jumaat .. Pagi raya kedue tu pergi beraya kat sebelah2 rumah .. N kuar dr umah jira.. Ad cucu jiran tu balik n bgthu yg nazrul xcident kat simpang.. So aku, akak aku, ank sedara aku, abgbaku bergegas ke sana.. Teruk gak.. Sebab kepala die kene bucu batu besar.. Ase  ngeri gler mse tu.. N then teruskan beraya ag.. Kat dalam blok.. Lpas sembahyang jumaat.. Beraya ag. Beraya ke rumah atok, open house kat umah besan abah.. N last sekali pergi rumah besan abah yangbkat jengka 20 plak..

Raya ke 3...
Haa.. That time la baru kuar beraya dengan member.. Beraya rumah nadia, saidah, shamsiah, bendz, zahin, azhar, n suhari.. Best gler.. Lepak2 n beraya dgn mmber..


The Past | The Future
Mini Sidebar ★