Entries Profile. Tagboard Friends Credits

Capital F
Tuesday 27 August 2013 | 11:03:00 pm | 0 comments

Assalammualaikum

Hai semue .. Today, aku ada benda nak bercerita kat dalam entry nie.. Yang sebenarnye perkara nie berlaku dah lame dah pon. Tapi aku tak sempat nak bercerita lagi. Oke. Sekarang nie aku start bercerita er .. Nie pasal life aku .. Erm.. Jap . Nak start dari mane er..

--------------------@

Aku ada seorang abang angkat. Namenye aku hanya akan panggil die F only k.. Aku kenal die since aku form 1 lagi.. Mule2 aku kenal die, melalui kawan aku .. Nama die sara .. Die kaean F ney. F ney tergolong dalam hot stuff dalam sekolah aku.. Geng2 die semuenye dikategorikan as mamat2 ensem dalam sek.. So ramai lah peminat dieorang semue kan.. Die seorang pelari jugak.. Memag ketagori boleh tahan lah.. So.. Aku pon jadi turut kenallah die tu .. Waktu ney die dah usha aku.. Katanya die dicabar oleh member die. Kononnye dapat ejas lah budak nerd macam aku ney. Die pernah tegur aku..Suatu hari dalam kelas kawan aku mintak nombor aku.. Aku tanyalah kenapa.. Die kata ada orang nak. So aku expert memang die dah la. Bagi punya bagi.. Die mesej aku suatu malam ney.. Die kata nama die norbeen .. So aku layanlah.. N last die ngaku die tu sape. F rupanya..  Start situlah aku start mesej dengan die .
Dalam bulan 10 tahun 2006 .. Die cakap kat aku yang die nak aku jadi adik angkat die .. Masa ney aku tahu die ada kak I . So aku pon terima die sebagai abang angakat die.. Banyaklah jugak kenangan dengan die. . Ermm... Tapi sejak 2 tahun kebelakangan ney.. Aku dah jarang mesej dengan die. . Aku dok kat perlis ney sangat jarang mesej die.. Sebab aku tengah bahagia saat ney dengan Z . Dqn dekat 2 tahun gak. Due kali raya aidilfitri die tak datang pon rumah aku. Kata nk datang. Tapi tak datang pon umah aku.. So masa tu redha jer. Tapi mak aku tanya gak ble nak datang.. Sebab dieorang ney rapat. F ney pandai amik hati orang tue. Sebab tulah mak ayah aku boleh ngam dengan die.

Z tak suka aku ada abang angakat. So aku pon ikot cakap die. Aku ambik keputusan yang sangat drastik.. Perkara ney berlaku waktu aku cuti sem 4 nak masok sem 5. Berlaku konflil antara aku dengan Z sesampai aku ambik keputusan untuk tak mesej dengan die.. Start jer aku sampai sini, aku tak balas pon mesej die. Satu pon aku x balas mesej die tu.. Die ada mesej aku. Tapi aku x balas mesej die.. Terasa sangat kejam sangat mase tu.. Aku x balas mesej die dari hari first aku masok sem 5 sampailah hari raya ke tiga barulah aku balas. Lepas tu die terus tak balas mesej aku sampailah ke hari ini..

~abang, adik mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki. Adik tahu ini semuenye salag adik. Adik tak patut hukum abang macam ni sekali. Tapi abang, adik tak mampu nak buat macam mane. Adik dah rasa yang adik ney tersangatlah kejam . Niat adik, adik tak ada sesiapa pon yang terluka dan terasa. Sebab tulah adik lakulan semue nie.. Biarlah adik yang mengalah.. Abg.. Adik tak pernah lupakan abang. Kenangan kita tetap akan adik kenang sampai bile2 pon. Adik harap kenangan kita akan kekal bersama kita walaupun kita tak dah bersama. ~

Serius talk.. Aku tak kuat sebenarnya nak harungi semua ini. Tapi aku harus kuat untuk harungi semue ini..

Salam sayang dari:
NFT


The Past | The Future
Mini Sidebar ★