Entries Profile. Tagboard Friends Credits

Dugaan
Sunday 25 August 2013 | 12:28:00 am | 0 comments

Assalammualaikum .. Selamat malam. Now, mata x boleh nak tido lagi. X ngantuk lagi. Malam ney siapkan assignment.. Eh.. No2. Lab report only..

Now.. Aku perlu zahin.. Setiap kali ada masalah , aku mesti akan cari idia.. Dapat dengar suara pon tak pelah. Asalkan aku boleh bercakap dengan dia.. Tu dah memadai dah pon buat aku.. Tapi tadi aku tak cerita kat dia yang aku ada problem dengan dia.. Last2. Ada benda lain. Die kata dia ada adik angkat baru. Umur 18 tahun.. Haa?? Memang terkejut beruk lah aku bila die cakap aku mcm tu.. Ehem .. Sedih.. Sebab die seundiri yang janji dengan aku tak kan cari orang lain.. Rupanya die yang mungkir janji kami. Sedihnye .. :-( waktu die tengah cakap, aku terus lwtak call tu.. Aku geram.
x sngka die macam tu.. N pastu die mesej aku suh call balik die kata die main2 jer .. Aku pon mintak penjelasan die. Die kata die tak da pon adik angkat baru. Oke fine .. Die aku percayalah. Xnak fikir panjang. And then die kta die dah lama x bergurau dngan aku.. Ermm. Memanglah sebab die tu yang dah lama menyepi.. Bad mood.. Aku xnak lah ganggu die. Sampai die kata aku x mesej die pon. Bukan tak nak mesej die siang hari. Tapi takut die sibuk jee sebenarnya.. Haha.. Tu jer.. Sudahlah die fikir lain..

Dan malam ney berlaku suatu kejadia. Histeria.. Tengah2 call ney. Tetiba dak2 ney kecoh kat bawah terus terpa masok bilik.. N then tanyalah kenapa. Dieorang jawab ad histeria. Tengok2 memang ada. Budak junior .. Tahun satu .. Padanlah sebab nampak ramai orang and ad ustaz datang dari pagar kecil tu .. Stay strong ye. Kesian kat die ..

Throwback..
Lepas aku solat magrib, akubturun bawah and dengar macam dieorang borak buat something kat phone aku.. Aku pon terus terpa dieorang .. Haha.. Terus aku attack nad.. Sebab nad nampak macam orang bersalah gler.. Pegang bahu die sesambil die menjerit kuat dah semacam orang histeria dah.. Haha.. Die nak berlawan dengan aku.  Last2 aku terus tarik kaki die. Senyap sebab takut .. Hahaha.. Pastu terbaca tweet fikah.. Ad orang menjerit. Ada kene histeria kew.. Haha. Padahal nad.. Tup2 mlam sikit memang betul pon..

Oke. Sampai
sini jer la.. Selamat malam ..
Good night ..

Salam sayang dari:
NFT


The Past | The Future
Mini Sidebar ★