Entries Profile. Tagboard Friends Credits

Masa terluang
Saturday 28 September 2013 | 5:33:00 pm | 0 comments

Assalammualaikum ..

Selamat petang .. Baru hari ini aku ada kesempatan untuk menaip semula sejak sekian lama.. Haha . Lama lah sangat kan.. Uhuk.. Hehe .. Sejak akhir2 ney busy sikit. Maklumlah kan sem last before praktikal and then dah hujung2 sem ney memang terasalah busynye.. Minggu ney saje penuh dengan test. Semalam saje dah ada test. Sebelum semalam pon ada gak.. Amil 5 subjek jer.. Tapi rasa bebanannye.. Ya allah.. Tuhan saje yang tahu bebanannye.. And then satu test minggu depan, merangkap study week.. See, cepat jer masa berlalu. Dah study week.. Dengan final project pon belom siap. Ntah ape lah nak jadi. Tapi insya allah.. Akan siapkan dalam pada masanya ..

Bile sebut pasal tempat praktikal, aku sampai sekarang ney masih tak dapat tempat lagi. Kawan2 aku yang lain semuenye dah dapat.. Huuaaaahhhh.. Rasa nak menangis pon ada ney .. Sedihnye..  Tapi ape2 pon. Aku tetap menunggu jgak.. Dan sebagai jalan selamat , aku mohon lagi 2 tempat praktikal iqmsb n naza bikes.. Ape status permohonan aku tu pin aku tahu.. Harap2 melekatlah satu dari 8 yang aku anta tu. Amin...


The Past
Mini Sidebar ★